Optimaliseer chat gesprekken met je klanten

Wil je exclusive chatbot tips in je inbox?

Wat mij opviel...

Afgelopen jaar heb ik mijn scriptie afgerond op het gebied van chatbots. Hierbij heb ik veel ervaring opgedaan met chatbot experts, chatbot bedrijven en hoe je chatbots moet gebruiken. Er vielen mij daarbij 3 dingen op:

  1. Er praten voornamelijk designers over chatbots, dit is niet perse slecht, maar de meeste business people begrijpen de waarde van chatbots niet.
  2. Veel chatbot software bedrijven praten over chatbots op hun platformZe praten niet over chatbots in het algemeen, maar meer over de waarde van hun platform (die niet altijd zó goed is).
  3. Niemand weet waar dit heen gaat. Maar het is de NEXT BIG THING.

Om deze 3 redenen, ben ik begonnen met Chatimize.

Een blog dat focust op de waarde van chatbots, wat ze zijn, hoe je ze maakt, welke software je moet gebruiken en nog veel meer.

Waarom moet je beginnen met chatbots?

​Chatbots zijn de NEXT BIG THING.

Ze kunnen je helpen om je klantenservice te doen. Ze kunnen je sales verhogen. Ze kunnen je leads kwalificeren. Ze kunnen dat allemaal, en nog veel meer.

Maar het beste: ze zijn 24/7 online. Je klanten kunnen ze gebruiken wanneer ze willen, waar ze ook zijn.

En mensen zijn bereid om ze te gebruiken. De vier grootste messenger platformen hebben al meer maandelijkse actieve gebruikers dan de vier grootste sociale media platformen.

Daarnaast, willen mensen chatbots gebruiken, zo lang ze maar goed hulp krijgen. Zolang de chatbot ervoor zorgt wat zij willen bereiken.

Er zijn nog veel meer redenen waarom je moet beginnen met chatbots. Maar, first things first… Wat is een chatbot?

Wat is een chatbot?